wtorek, 12 października 2010

# 198, Dina w pigułce. Kilka pytań do samej siebie, aby odwlec naukę chemii.

Główna cecha mojego charakteru: roztrzepanie
Cechy których szukam u kobiet: lojalna, rozważna, spontaniczna
Cechy których szukam u mężczyzn: opiekuńczy, wrażliwy, szalony
Co cenię najbardziej u przyjaciół: wsparcie
Moja główna wada: hipokrytką jestem
Moje ulubione zajęcie: spanie, oczywiście
Moje marzenie o szczęściu: na chwilę obecną największe szczęście to zdać maturę i nie odejść od zmysłów przez najbliższe 8 miesięcy
Co wzbudza we mnie obsesyjny lęk: samotność, pająki
Co byłoby dla mnie największym nieszczęściem:
znów kogoś stracić
Kim ( lub czym) chciałbym być , gdybym nie był tym, kim jestem: kotem chciałabym być 
Kiedy kłamię: kiedy ktoś pyta co myślę o sobie samej
Słowa, których nadużywam: matura!
Ulubieni bohaterowie literaccy: Snape zdecydowanie.
Ulubieni bohaterowie życia codziennego: Pan Wojewódzki
Czego nie cierpię ponad wszystko: chemii.
Moja dewiza: Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, kiedy umrzesz.
Dar natury, który chciałbym posiadać: pojęcia nie mam
Jak chciałbym umrzeć: nagle i szybko, ale świadomie
Obecny stan mojego umysłu: flak emocjonalny

Dina