niedziela, 20 grudnia 2009

# 1, czyli słowo na dzień dobry

Cześć wszystkim.
Myślę. Zastanawiam się, w jakim celu założyłam bloga. Chyba stęskniłam się za czymś, do czego mogę wrócić i przeczytać coś więcej niż moje doczesne oszczędzanie się do kilku linijek na photoblogu. Chyba zatęskniłam za miejscem, gdzie można podzielić się swoimi myślami. Kit z tym, że nikt tego nie czyta. Nie to jest ważne przecież.
Btw, pozdrawiam wszystkich Czytających ;)
Nie wiem, jak rozwinie się ten blog. Postaram się wchodzić, pisać, dzielić się przemyśleniami i sprawiać, aby ten kawałek sieci żył moim pokręconym życiem.
Jeszcze tylko kilka informacji. 
1) Adres bloga: zmiennax niesie ze sobą pewne przesłanie. Dawno temu przyszło mi porównanie do głowy, dość ciekawe (na pewno jeszcze o nim tu wspomnę). Mianowicie, porównanie życia do potężnego matematycznego wzoru. Nie będę się za bardzo na ten temat rozwodzić, być może innym razem, w późniejszych notkach. Mniejsza o to. Wzór na życie składa się z wielu zmiennych. Zmiennymi są nasze emocje, które nadają życiu wartość dodatnią, ujemną lub równą zeru. Zmiennymi są również ludzie, którzy współtworzą nasz świat, współpracując z nami. Tak więc każdy niesie ze sobą jakąś wartość w życiu - jest zmienną. Jako, że w informacji genetycznej zapisane mam piękne XX, dlatego też zmiennax. Tego drugiego "x" ma każdy facet, więc nie jest już taki oryginalny. Poza tym, powtarzanie się jest głupie. Tak więc w adresie został tylko jeden x. PLUS: "x" jest zwykle niewiadomą, tak wirtualną i tajemniczą jak autorka, przynajmniej dla większości z Was.
2) Szablon: jeżeli liczysz na wesoły, kolorowy szablonik muszę Cię zasmucić, drogi Przybyszu. Blog ten powstał w celu każdym innym niż cieszenie oka obrazkami w ramkach czy wymyślnym pomysłem na najlepszy szablon na świecie. Chciałabym, aby czytelnik zapamiętał to, co przeczytał a nie to, że blog był ładny, kolorowy i było tam dużo obrazków. Nie chcę, aby wygląd przysłonił treść. Poczucie estetyki możemy mieć różne, polecam skupić się raczej na moim ględzeniu, skoro już to się znalazłeś.
3) Komentarze: na komentarze ludzi, którzy mają swój kawałek sieci odpowiadam na ich stronach, natomiast na wypowiedzi Anonimów, ludzi niezalogowanych lub takich, którzy nie podają swojego adresu odpowiadam na stronach zmiennejx.
To byłoby na tyle w kwestii wstępu. Mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy.
Pozdrawiam, Kleo.