wtorek, 15 czerwca 2010

# 131, ale zasuwam z tymi postami o.O

Okej, paskudny dzień. Zawaliłam matmę, zawaliłam geografię (choć spisywałam ze ściągi jak się dało, więc może jakoś to poszło). Do tego cierpię na powtarzające się jakieś cholerne skurcze w łydkach, które muszą być w doskonałej formie przed przejściem całej Polski wzdłuż w sierpniu o.O
Ludzie stali się bardziej komunikatywni i zawalają mnie wiadomościami na GG tak, że nie wyrabiam z odpisywaniem, cholibka. Mam coraz częściej ochotę uciec od komputera.
I w ogóle mam ochotę uciec od całego tego świata. Zaszyć się w jakiejś cichej dziurze, mysiej norce i powiedzieć światu, nauczycielom i wszystkim dookoła soczyste *&^%$#$%^&*()(*&^%$#!
Tak więc po uszy siedzę w muzyce i olewam "rząd, mandaty drogowe. Dilerów, maklerów, warty honorowe. I jeszcze wąsacza olewam na zdrowie", cytując T.LOVE. Jednak ja dziś całą sobą chłonę jak gąbka Kings Of Leon. Gosh, Gosh, Gosh (xD), oni są MASAKRUJĄCY!! Kocham głos Caleba Followilla i nara! Idę się upajać i kuć sentencje :(
JESZCZE TYLKO 10 DNI!

Dinka.